Zwrot

Prawo do odstąpienia od umowy - " Konsument, który zawarł umowę na odległość lub umowę poza lokalem przedsiębiorstwa, ma prawo odstąpić od niej bez podawania przyczyny w terminie 14 dni." Źródło: https://prawakonsumenta.uokik.gov.pl/prawo-odstapienia-od-umowy/

woom Polska przedłuża ten czas do 30 dni.

W ciągu 30 dni możesz dokonać zwrotu zakupionego produktu, jeśli nie odpowiada Twoim oczekiwaniom, okaże się za duży lub za mały, albo po prostu Ci się nie spodoba.

Kupujący ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru za wyjątkiem roweru.

W przypadku roweru odbierzemy go na nasz koszt i wymienimy Twój rower na rower w innym rozmiarze (jeśli jest dostępny) - zorganizujemy jego odbiór, nawet gdy był już używany do jazdy (nie uszkodzony). Jeśli okaże się, że rower w ogóle nie odpowiada Twoim oczekiwaniom i chcesz go zwrócić odbierzemy go na nasz koszt. Dotyczy to również rowerów, które były już używane (nie uszkodzone, nie noszące śladów intensywnego użytkowania). Pokrywamy koszty zwrotu roweru, wysyłki i zwracamy całą sumę za rower.

Zwrot płatności

Zwrotu płatności Sprzedawca dokona przy użyciu takich samych sposobów płatności co przy zamówieniu. W przypadku wystąpienia konieczności zwrotu środków za transakcję dokonaną kartą płatniczą, Sprzedawca dokona zwrotu na rachunek bankowy przypisany do tej karty płatniczej.

Adres zwrotu

Sprzedawca prosi o zwracanie towaru na adres: woom Polska, ul. Białobrzeska 5, 02-379 Warszawa niezwłocznie, nie później niż 14 dni od dnia, w którym Kupujący poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy sprzedaży. Więcej w regulaminie.

Czy artykuł był pomocny? Dziękujemy za opinie Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie.