Realizacja zamówienia

  1. Dodaj produkty do koszyka.
    Jeśli masz wątpliwość czy wybrana wielkość rowerka jest prawidłowa albo czy akcesoria będą pasować do posiadanego rowerka woom, chętnie rozwiejemy wątpliwości - zapraszamy do kontaktu.
    Dostępność podajemy na stronie produktu.
    Więcej informacji → Jaka jest dostępność rowerów?
  2. Podaj adres dostawy
    Jeśli paczka ma trafić pod inny adres niż prywatny warto podać w formularzu nazwę firmy w odpowiednim polu.
  3. Wybierz metodę dostawy.
    Więcej informacji → Dostawa.
  4. Wybierz sposób płatności.
    Więcej informacji → Płatność.
  5. Do każdego zamówienia przygotowujemy paragon fiskalny.
    Jeśli potrzebujesz faktury VAT to podaj NIP w formularzu "Użyj innego adresu rozliczeniowego".
    Więcej informacji → Czy mogę otrzymać fakturę do zamówienia?
  6. Przeczytaj regulamin, politykę prywatności. Jeśli się zgadzasz to zaakceptuj i przejść do złożenia zamówienia z obowiązkiem zapłaty.
  7. Ofertę zawarcia umowy sprzedaży przesyłana jest do nas (otrzymujesz informacje o zamówieniu w wiadomości email). Prosimy o cierpliwość, zgodnie z regulaminem potwierdzimy ją.
    Robimy to tak szybko jak to możliwe, najczęściej w dni robocze w przeciągu kilkudziesięciu minut.
    Więcej informacji → Regulamin.
  8. Potwierdzenie zawarcia umowy sprzedaży wysyłane jest na adres e-mail podany w formularzu zamówienia.
    Więcej informacji → Regulamin.
  9. Najczęściej zamówienia realizowane są natychmiast po potwierdzeniu.
    Jeśli zamówienie zostało złożone i potwierdzimy do godziny 12-13 to można spodziewać wysyłki tego samego dnia.
    Otrzymujesz informacje o statusie zamówienia w wiadomości email.
  10. Wysyłka
    Otrzymujesz informacje o statusie zamówienia wraz z numerem listu przewozowego w wiadomości email.
  11. Dostawa to najczęściej 1 dzień roboczy.
Czy artykuł był pomocny? Dziękujemy za opinie Wystąpił błąd. Spróbuj ponownie.